Klienci agencji Atventure, powstałej w 2011 roku, to firmy, którym zależy na zachęcaniu do korzystania ze swoich usług. W ramach swoich kampanii marketingowych firmy te decydują się na zaproponowanie swoim klientom systemów lojalnościowych i motywacyjnych. Firma Atventure zapewnia im niezbędną i fachową pomoc w tym zakresie od stworzenia pomysłu kampanii przez jej nadzorowanie aż do sfinalizowania.
Kategoria:
Firma Lobo oferuje kontrahentom duży wybór świadczeń w zakresie oprogramowania dla firm, dopasowywanie projektów do prawidłowego funkcjonowania na sprzętach przenośnych a także dużo innych usług. Siedziba naszej firmy zlokalizowana jest w Poznaniu. Proponujemy klientom rozwiązania doskonale dopasowane do zgłoszonych potrzeb. Pracuje u nas zespół doskonale wykwalifikowanych programistów z wieloletnim doświadczeniem, dlatego możemy zapewnić nienaganną jakość wszystkich znajdujących się w naszej ofercie usług.
Kategoria:
ETOB-RES zapewnia najwyższej klasy rozwiązania informatyczne dostosowane do potrzeb klientów. W ofercie odnaleźć można specjalistyczne oprogramowanie dla spółdzielni mieszkaniowych, jednostek budżetowych, rozwiązania dla przesiębiorstw budowlanych czy zakładów komunalnych, systemy bilingowe wody, programy księgowe. Systemy ERP proponowane przez Etobres są nieustannie ulepszane są przez zatrudnionych programistów, tak by zapewniały wysokiej klasy wsparcie. Nasze systemy wspomagające zarządzanie spełniają najwyższe europejskie standardy.
Kategoria:
Centrium - jeden z najnowocześniejszych i najprostszych w obsłudze programów CRM dla małych i średnich przedsiębiorstw. Pozwala zoptymalizować i usprawnić pracę Twoją i Twoich pracowników, co spowoduje ogromne oszczędności i przede wszystkim wzrost poziomu zadowolenia Twoich klientów.
Główne korzyści płynące z wdrożenia naszego systemu do zarządzania relacjami z klientem i organizacji pracy w firmie to:
wzrost poziomu zadowolenia klientów,
wzrost jakości sprzedawanych produktów i usług,
obniżenie kosztów działalności,
zwiększanie efektywności pracowników,
dostęp do informacji i budowanie bazy wiedzy,
pomoc w trafnym podejmowaniu decyzji,
wzrost poziomu zadowolenia pracowników,
obsługa wielu oddziałów firmy i możliwość pracy zdalnej,
ujednolicenie procesów i działań firmy.
Kategoria: