BITUBI to wszystko co związane z tworzeniem materiałów reklamowych. Od pomysłu poprzez projekt do realizacji i dystrybucji.
BITUBI to także unikalna aplikacja do zarządzania magazynem, zaopatrzeniem i logistyką materiałów reklamowych. Dzięki naszej aplikacji o każdej porze i z każdego miejsca na świecie masz dostęp do informacji o aktualnych stanach magazynowych swoich ulotek, katalogów czy gadżetów, możesz zlecać wysyłki oraz produkcję.
Aplikacja online do zarządzania magazynem materiałów reklamowych.
Kompleksowe przygotowanie oraz produkcja materiałów reklamowych i informacyjnych:
- kreacja, koncepcja i projekt,
- lokalizacja (tłumaczenia), w szczególności dla branży IT
- DTP,
- doradztwo w zakresie wyboru papieru i technologii produkcji,
- realizacja – print management.
Produkty projektowane na zamówienie, unikalne.
Szeroki zakres realizowanych materiałów POS:
- ulotki, katalogi i broszury,
- teczki, wizytówki, papiery firmowe
- kalendarze książkowe, ścienne, notesy, planery,
- gadżety reklamowe,
- standy reklamowe, rollupy, plakaty.
Usługi logistyczne, konfekcjonowanie zestawów na konferencje, wysyłka mailingów pocztowych.
Projektowanie i produkcja opakowań.
W naszych realizacjach wykorzystujemy wszystkie technologie uszlachetniania, takie jak lakier UV, hot-stamping, tłoczenia, pokrywanie folią, lakiery strukturalne, metaliczne, cold-stamping, lakiery typu twin.
Kategoria:
Angel Warszawa, województwo mazowieckie - smycze reklamowe producent. Firma oferuje wysokiej jakości artykuły konferencyjne, gifty i gadżety reklamowe na wysokim poziomie. Bo każde Zlecenie, to Wyzwanie - produkujemy bardzo dobry asortyment. Osobna oferta dla agencji reklamowych i dla wszystkich innych osób. W ofercie firmy identyfikatory, logoband, kubki, pendrive reklamowy, zegarki, długopisy i smycze reklamowe. Każde Zlecenie to dla nas wyzwanie - zobacz nasze realizacje - zapraszamy Państwa. Producent oferuje korzystne ceny W warszawie - smycze reklamowe i gadżety reklamowe warszawa
Kategoria:
Para art. Pracownia reklamowa-artystyczna, której główną działalnością jest hafciarnia Parahaft. Haft komputerowy, haft reklamowy, projekty graficzne - Hafciarnia, Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie. Naszywki, napisy i znaki firmowe, opakowania, etykiety, kalendarze, plakaty.
Kategoria:
ARH Parnters jest doświadczoną agencją PR. Działania, które podejmuje agencja PR, zbyt często są przez prezesów firm niedostrzegane. Naprawdę jednak, działania PR często mają kluczowe znaczenie dla losów firmy. Agencja PR potrafi dużo efektywniej przekazać klientom wiadomości o produktach albo usługach przedsiębiorstwa. Ważne jest to, że wiadomości te przyjmowane są odmiennie niż reklamy. Nie posiadają one charakteru marketingowego, ale właśnie informacyjny. odbiorcy traktują je jako bezstronne. Jest jasne, że aby taki cel zrealizować, agencja PR powinna dbać o odpowiednie relacje z przedstawicielami mediów. Zapewnia to przedsiębiorstwu wiele korzyści. Agencja PR ma szansę połączyć dziennikarzy ze specjalistami firmy, żeby wypowiedzieli się oni na jakiś temat. Taka wypowiedź zostanie potem opublikowana w czasopiśmie lub będzie pokazana w telewizji, opatrzona nazwiskiem eksperta i nazwą jego pracodawcy. W oczywisty sposób pomaga to tworzyć wizerunek przedsiębiorstwa dysponującego dogłębną, specjalistyczną wiedzą i angażuje wysoko wykwalifikowanych ekspertów. Agencja PR posiadająca dobre kontakty z dziennikarzami specjalistycznymi daje przedsiębiorstwu także gwarancję, że dziennikarze, pisząc o firmie, nie będą posługiwali się niesprawdzonymi, a tym bardziej fałszywymi wiadomościami. W końcu, jeśli da się w bardzo prosty sposób zweryfikować daną informację, to trzeba tak uczynić. Okresem, gdy agencja PR jest wyjątkowa potrzebna, jest kryzys. Wynika to z co najmniej kliku przyczyn. Po pierwsze, w trudnych chwilach, każde przedsiębiorstwo musi bardzo uważnie organizować działania komunikacyjne. Pozwala to zniwelować w dużym stopniu wizerunkowe szkody kryzysu. Ponadto, w czasie kryzysu prezesi firmy są zajęci zwalczaniem samego kryzysu i nie mają ani czasu, ani wiedzy i doświadczenia, by zajmować się komunikacją kryzysową. Wtedy pomoże agencja PR.
Kategoria: