Indeks      Dodaj wpis      Nowości      Regulamin      Modyfikuj wpis      Sugeruj kategorię     


Przeszukaj katalog


Menu
Top 10
Top 10 Kategorie
Statystyka

Linków:
Kategorii:
Oczekujących:
Wyjść:
25644
415
9
66341

Obsługa klienta - szkolenia, rekrutacje, konsultacje


 
Opis Wielostopniowe szkolenia z zakresu obsługi klienta ( moduły podstawowe, zaawansowane i intensywne), indywidualne konsultacje, rekrutacje do działów handlowych, biur obsługi klienta, recepcji. Szkolenia z prezentacji i autoprezentacji, specjalne programy moduły dla sklepów. Szkolenia z autoprezentacji, technik wywierania wpływu. Badanie poziomu satysfakcji klienta. Nowe moduły z odgrywaniem ról, trudny klient, reklamacje, skargi obiekcje. Specjalne programy doradczo – szkoleniowe dla sklepów detalicznych. Audyty obsługi bezpośredniej, telefoniczne.

 

Słowa kluczowe szkolenia   doradztwo   obsługa   klienta   motywacja   trudny   klient   konsultacje
Url http://www.obslugaklienta.com
Kategorie Edukacja Nauka > Szkolenia
Data wpisu Jun 7, 2008
 


Oceń wpis   Do ulubionych   Poinformuj   Raportuj zły wpis  

Średnia ocen: 0.00 (max. 5)
Ilość ocen: 0

Jak głosujesz ?


Inne wpisy w kategorii: Edukacja Nauka > Szkolenia
Prowadzimy szkolenia biznesowe oraz specjalistyczne szkolenia unijne w przystępnej formie wykładowo-warsztatowej, stacjonarne i korespondencyjne. Szkolenia odbywają się w Poznaniu oraz na terenie całego kraju. Polecamy techniki sprzedaży i perswazji, szczególnie dla działów sprzedaży, oraz szkolenia aktywizujące zawodowe dla osób bezrobotnych (finansowane z Urzędu Pracy)

Nasze motto "Pracujemy na Twój sukces"
Kategoria:

Język angielski dla firm. Kursy językowe są dostosowane bezpośrednio do każdego stanowiska, dzięki temu możemy skupić się na dokształcaniu najważniejszych umiejętności biznesowych, takich jak: negocjacje, mediacje, prowadzenie prezentacji. Kurs: język angielski dla firm Warszawa, gwarantuje intensywną i zarazem efektywną naukę języka obcego. Szkolenia językowe dla firm w Warszawie. Kursy dostosowane do stanowiska. Indywidualna oferta.
Kategoria:

Czynnikiem, który ma pozytywny wpływ na relację z klientem jest właściwa motywacja pracowników. Równocześnie dzięki różnym metodom ważne jest wypracowanie odpowiedniego poziomu świadomości pracowników. Jeśli chcesz, aby Twoi pracownicy podnieśli swoje kwalifikacje zawodowe w tym zakresie zorganizuj w swojej firmie szkolenia ISO 9001. Na stronie https://centrum.jakosci.pl/ znajdziesz listę najrzetelniejszych firm szkoleniowych, które organizują je solidnie i sumiennie. Skorzystaj z naszej porównywarki i znajdź szkolenie w przystępnej cenie.
Kategoria:

Wielostopniowe szkolenia z zakresu obsługi klienta ( moduły podstawowe, zaawansowane i intensywne), indywidualne konsultacje, rekrutacje do działów handlowych, biur obsługi klienta, recepcji. Szkolenia z prezentacji i autoprezentacji, specjalne programy moduły dla sklepów. Szkolenia z autoprezentacji, technik wywierania wpływu. Badanie poziomu satysfakcji klienta. Nowe moduły z odgrywaniem ról, trudny klient, reklamacje, skargi obiekcje. Specjalne programy doradczo – szkoleniowe dla sklepów detalicznych. Audyty obsługi bezpośredniej, telefoniczne.
Kategoria:

Firma od wielu lat wykonje szkolenia, świadczy usługi w zakresie bhp, p.poż oraz ochronie środowiska, na rzecz firm i instytucji, obsługi kontraktów inwestycyjnych, budów - oferujemy Państwu kompleksową obsługę w ramach outsourcingu.
Celem Firmy BHP SECURITY jest profesjonalna pomoc Firmom, Instytucjom, Inwestorom w celu efektywnego podnoszenia ich standardów bezpieczeństwa.
Kategoria:




(c) 2006-2016 szukaj24.pl