Oceń wpis
Do ulubionych
Poinformuj
Raportuj zły wpis
Inne wpisy w kategorii: Produkcja Przemysł > Pakowanie
Przedstawiamy firmę PAK-WIT, założona została w roku 1986. Jest rodzinną, doświadczoną firmą, jaka działa w branży opakowań foliowych. Zajmuje się produkcją torebek oraz worków foliowych także toreb reklamowych. Korzystamy z usług pakowania metodami: flow pack, blister, skin czy celofanowania. tworzymy opakowania także opaski termokurczliwe. Zachęcamy do skorzystania z naszej oferty klientów indywidualnych i mniejsze i duże przedsiębiorstwa. Z naszej oferty skorzystali między innymi Procter and and Gamble, Unilever, Vision Express oraz ORBIS Hotel również DSV. PAK-WIT ceni jakość oraz terminowe realizacje zamówień. Zaprasza na swoją witrynę.
Kategoria:
Producent różnego typu materiałów opakowaniowych. Taśm tynkarskich, klejących, naprawczych, aluminiowych, jedno- i dwustronnych. Z nadrukiem lub bez. Według projektu klienta lub zamówionego. W różnych konfiguracjach na życzenie, do boru wymiar, kolor, długość, czy szerokość. Firma jest na rynku od 5 lat. Wielu zadowolonych klientów nie może się mylić.
Kategoria:
Nasze maszyny pakujące to gwarancja zadowolenia oraz niezwykła skuteczność. Oferujemy maszyny do pakowania firmy GSP oraz owijarki, zgrzewarki termokurczliwe, paletyzatory czy roboty. W branży działamy już przeszło dziesięć lat. Posiadamy doświadczenie i setki zadowolonych klientów. Zapraszamy na naszą stronę internetową gdzie znajduję się cała oferta produktowa.
Kategoria:
Firma Pregis Sp. z o.o. to producent takich materiałów opakowaniowych jak: folia pęcherzykowa / bąbelkowa, pianka polietylenowa, koperty ochronne / bąbelkowe. Mamy w swojej ofercie także innowacyjne maszyny wytwarzające na miejscu, u Klienta, poduszki wypełnione powietrzem oraz nowoczesne owijarki do folii stretch firmy Lantech. Proponujemy także folię stretch, przekładki, profile i narożniki ochronne, taśmy klejące, czy tekturę.
Kategoria:
Wprowadzenie na rynek nowego produktu powinno zakładać analizowanie marketingowe produktu w otoczeniu konkurencyjnym. Jest to działanie, w konsekwencji którego zapadają ostatnie decyzje obejmujące zagadnienia działań promocyjnych i związane z procesem wytwarzania. Wprowadzenie na rynek nowego produktu (nazywane też komercjalizacją) potrzebuje przeprowadzenia szeregu zadań: wydania oceny analizowania marketingowego i wdrożenia decydujących zmian w produkcie oraz oczekiwanych etapach istnienia rynkowych i związanych z produkcją, opracowania planu pozycjonowania produktu, stworzenia harmonogramu wprowadzenia produktu na rynek, wdrożenia wybranych programów promocyjnych itp.
Monetyzacja wieńczy analizy marketingowe i udoskonala działania technologiczne przed wprowadzeniem produktu do obrotu. Dużo przedsiębiorstw dążąc do skrócenia działań związanych z wprowadzaniem nowego produktu, rezygnuje z podejścia sekwencyjnego, na rzecz skrócenia i osiągnięcia większej dynamiki tego działania decydując się na własne rozwiązania. Zdarza się, że bazują one na rezygnacji z wybranych lub łączeniu faz wprowadzenia na rynek nowego produktu.
Wprowadzenie na rynek nowego produktu wiąże się z koniecznością posiadania wielkiej wiedzy, zróżnicowania badań i przenikliwego planowania budżetu. Łatwo jest wprowadzić na rynek nowy produkt. Prawdziwą sztuką jest optymalna realizacja wszystkich etapów tak, aby przychody z komercjalizacji wyprzedziły koszty.
Kategoria: