Indeks      Dodaj wpis      Nowo¶ci      Regulamin      Modyfikuj wpis      Sugeruj kategoriê     


Przeszukaj katalog


Menu
Top 10
Top 10 Kategorie
Statystyka

Linków:
Kategorii:
Oczekuj±cych:
Wyj¶æ:
25657
415
9
66345

Opakowania szklane, butelki, karafki, s³oiki.


 
Opis Jeste¶my firm± zajmuj±c± siê sprzeda¿± opakowañ szklanych „Special Glass”, oferujemy nowoczesne wzornictwo dla przemys³u monopolowego, kosmetycznego i spo¿ywczego. Produkujemy w hutach na automatach dwukroplowych (pojemno¶ci do 250 ml) i jednokroplowych (pojemno¶ci do 1l) – bia³e szk³o.

 

S³owa kluczowe opakowania szklane   opakowania ze szk³a   butelki szklane   szk³o monopolowe   szk³o kosmetyczne   szk³o do alkoholu   szk³o do perfum   opakowania monopolowe   opakowania spo¿ywcze   opakowania prefumeryjne   butelki do alkoholu   butelki do perfum   butelki do sok
Url http://www.opakowaniaszklane.waw.pl/
Kategorie Produkcja Przemys³ > Pakowanie
Data wpisu Jul 29, 2008
 


Oceñ wpis   Do ulubionych   Poinformuj   Raportuj z³y wpis  

¦rednia ocen: 0.00 (max. 5)
Ilo¶æ ocen: 0

Jak g³osujesz ?


Inne wpisy w kategorii: Produkcja Przemys³ > Pakowanie
Nasze maszyny pakuj±ce to gwarancja zadowolenia oraz niezwyk³a skuteczno¶æ. Oferujemy maszyny do pakowania firmy GSP oraz owijarki, zgrzewarki termokurczliwe, paletyzatory czy roboty. W bran¿y dzia³amy ju¿ przesz³o dziesiêæ lat. Posiadamy do¶wiadczenie i setki zadowolonych klientów. Zapraszamy na nasz± stronê internetow± gdzie znajdujê siê ca³a oferta produktowa.
Kategoria:

Jaremar Sp. z o.o Sp. K w Chorzowie to firma, która ¶wiadczy us³ugi z zakresu produkcji skrzyñ i opakowañ transportowych. Wykonujemy konstrukcje w szerokim zakresie modeli, a nasza oferta obejmuje profesjonalne us³ugi pakowania do transportu morskiego, lotniczego, drogowego oraz intermodalnego, pakowanie w folie termokurczliwe, opakowania transportowe oraz skrzynie drewniane i inne specjalne materia³y opakowaniowe. ¦wiadczymy równie¿ us³ugi logistyczne oraz formowanie i sztauowanie kontenerów. W przypadku zainteresowania nasz± ofert± i pytañ, zachêcamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego.
Kategoria:

Zak³ad Przetwórstwa Tworzyw Sztucznych w Koszalinie rozpocz±³ swoj± dzia³alno¶æ 15 lutego 1991 roku, a jej pomys³odawc±, twórc± i za³o¿ycielem by³ jej wspó³czesny w³a¶ciciel. Zak³ad pracuje na trzy zmiany, produkuje opakowania plastikowe, wiaderka, pojemniki z tworzyw sztucznych w bogatym asortymencie wraz z etykietami IML. Pomimo wzrastajacej konkurencji firma zachowa³a trwa³± pozycjê na rynku opakowañ. Odbiorcami wyrobów zak³adu s± klienci nie tylko na ca³ym wybrze¿u, lecz w ca³ej Polsce.
Kategoria:

Przedstawiamy Pañstwu firmê Pakwit. Dziêki swojemu do¶wiadczeniu w bran¿y swoim klientom proponuje najlepszej jako¶ci us³ugi. Zajmujemy siê produkcj± wszelkiego rodzaju opakowañ foliowych. Po¶ród naszej oferty odnajd± Pañstwo opakowania termokurczliwe, opakowania typu Flow pack, a dodatkowo torby reklamowe w dowolnym rozmiarze z wybranymi nadrukami. Torebki i worki foliowe wykonujemy z folii LDPE, HDPE, PP lub z folii warstwowych. Zachêcamy do zapoznania siê z galeri± realizacji, która jest dostêpna na stronie internetowej. Zapraszamy do kontaktu telefonicznego oraz mailowego, postaramy odpowiedzieæ na ka¿de zadane pytanie.
Kategoria:

Wprowadzenie na rynek nowego produktu powinno zak³adaæ analizowanie marketingowe produktu w otoczeniu konkurencyjnym. Jest to dzia³anie, w konsekwencji którego zapadaj± ostatnie decyzje obejmuj±ce zagadnienia dzia³añ promocyjnych i zwi±zane z procesem wytwarzania. Wprowadzenie na rynek nowego produktu (nazywane te¿ komercjalizacj±) potrzebuje przeprowadzenia szeregu zadañ: wydania oceny analizowania marketingowego i wdro¿enia decyduj±cych zmian w produkcie oraz oczekiwanych etapach istnienia rynkowych i zwi±zanych z produkcj±, opracowania planu pozycjonowania produktu, stworzenia harmonogramu wprowadzenia produktu na rynek, wdro¿enia wybranych programów promocyjnych itp.
Monetyzacja wieñczy analizy marketingowe i udoskonala dzia³ania technologiczne przed wprowadzeniem produktu do obrotu. Du¿o przedsiêbiorstw d±¿±c do skrócenia dzia³añ zwi±zanych z wprowadzaniem nowego produktu, rezygnuje z podej¶cia sekwencyjnego, na rzecz skrócenia i osi±gniêcia wiêkszej dynamiki tego dzia³ania decyduj±c siê na w³asne rozwi±zania. Zdarza siê, ¿e bazuj± one na rezygnacji z wybranych lub ³±czeniu faz wprowadzenia na rynek nowego produktu.
Wprowadzenie na rynek nowego produktu wi±¿e siê z konieczno¶ci± posiadania wielkiej wiedzy, zró¿nicowania badañ i przenikliwego planowania bud¿etu. £atwo jest wprowadziæ na rynek nowy produkt. Prawdziw± sztuk± jest optymalna realizacja wszystkich etapów tak, aby przychody z komercjalizacji wyprzedzi³y koszty.
Kategoria:




(c) 2006-2016 szukaj24.pl