Indeks      Dodaj wpis      Nowości      Regulamin      Modyfikuj wpis      Sugeruj kategorię     


Przeszukaj katalog


Menu
Top 10
Top 10 Kategorie
Statystyka

Linków:
Kategorii:
Oczekujących:
Wyjść:
25644
415
9
66341

copywriting na zlecenie


 
Opis Copywriting na zlecenie. Skorzystaj z tekstów reklamowych, które skutecznie wypromują Twoje usługi oraz znacznie zwiększą sprzedaż produktów, zarówno w Internecie, jak i za pomocą druku. Autor jest copywriterem z wieloletnim doświadczeniem w stosowaniu reklamy BTL i e-marketingu. W ofercie firmy jest pisanie haseł i tekstów reklamowych do e-maili promocyjnych, stron www, ulotek, gazetek, broszur i listów reklamowych. Odwiedź stronę i zadaj pytanie!

 

Słowa kluczowe e-mailing   strony www   ulotki   listy promocyjne   gazetki reklamowe   video marketing   BTL   e-marketing   marketing   reklama   SEO   teksty reklamowe   copywriter   copywriting   copy   hasło reklamowe   teaser   B2B   e-commerce   inserty   direct marketing   direct ma
Url http://www.kopirajter.pl
Kategorie Marketing Reklama > Reklama w internecie
Marketing Reklama > Agencje reklamowe
Firmy wg branż > Agencje reklamowe
Data wpisu Dec 26, 2008
 


Oceń wpis   Do ulubionych   Poinformuj   Raportuj zły wpis  

Średnia ocen: 0.00 (max. 5)
Ilość ocen: 0

Jak głosujesz ?


Inne wpisy w kategorii: Marketing Reklama > Reklama w internecie
Conversacja to nowoczesna firma marketingowa pomagająca klientom w jak najbardziej efektywnych przygotowaniach ofert sprzedażowych, czy usability na ich stronach firmowych. Teraz także i Ty możesz skorzystać z naszej rozbudowanej oferty. Nasze specjalizacje, to przede wszystkim copywriting oraz optymalizacja konwersji. Nie czekaj, ale jak najszybciej skup się na poprawie Twoich wyników sprzedażowych.
Kategoria:

Każdy chce wzmocnić siłę oddziaływania profilu na Instagramie poprzez działania, które znajdziesz w ofercie firmy Polskie Lajki. Profesjonalny zespół służy pomocą, gdy nie bardzo wiesz, co chciałbyś zakupić. Do wyboru masz lajki, followersów lub wyświetlenia. Sprawdź ofertę darmowego generatora nicków oraz nazw. Firma doskonale rozumie potrzeby swoich klientów, dlatego od 5-lat cieszy się zaufaniem oraz jest rekomendowana przez użytkowników instagrama.
Kategoria:

Wiele polskich firm nosi nazwy, które ciężko nazwać udanymi. Zlepki pokroju "Butex", albo "ABC-Trans", ciężko określić dobrymi kandydatami na stworzenie rozpoznawalnej marki. Z pomocą przychodzi serwis, który zebrał ponad pół tysiąca pomysłów na nazwy dla firm z różnych branż, rejestrując dla nich od razu wolną domenę ".pl". Na Chwytliwej znajdą swoją nazwę właściciele firm transportowych, budowlanych, finansowych, biur nieruchomości i innych. Nasze propozycje znajdą zastosowanie nie tylko w przypadku zakładania nowej firmy. Katalog nazw przyda się również, gdy jest przeprowadzana zmiana nazwy przedsiębiorstwa. Dobry branding jest narzędziem, które pomaga w sprzedaży produktów i usług. Zdaje sobie z tego sprawę coraz większa grupa polskich przedsiębiorców. Wiedzą również, że dużą siłę może mieć krótka, silna domena internetowa z odpowiednim adresem oraz jej hosting. Właśnie takim ludziom pomagamy na co dzień.
Kategoria:

Reklama jest dźwignią handlu. O prawdziwości tego stwierdzenia nie trzeba chyba nikogo przekonywać. Jako producenci czy sprzedawcy nie możemy oczekiwać, że klienci sami będą poszukiwać naszego produktu. Musimy go dobrze zareklamować. A najlepszą formą reklamy jest content marketing. Jednak, tak jak już wspomnieliśmy, nie każde proponowane nam teksty mogą być dobrej jakości. Warto zakupić najlepsze na stronie https://vortalcloud.com/
Kategoria:

Marketing szeptany inaczej buzz wydaje się świeżą formą reklamy, której pomysł bazuje na przekazywaniu komunikatu z wiedzą na temat produktu do internauty z pominięciem roli tradycyjnych dotąd mediów. Kanałem informacyjnym w marketingu szeptanym wydaje się przede wszystkim bezpośrednia dyskusja lub opowiadanie. Marketing szeptany nazywany jest również marketingiem rekomendacji. Jest to konsekwencją tego, że marketing szeptany bazuje na pozytywnych spostrzeżeniach użytkownika na temat marki. Korzyści jakie stały się udziałem klienta skłaniają go do rekomendowania produktu wśród tzw. "znajomych królika". Należy również wziąć pod uwagę, że ludzie są bardziej skłonni uwierzyć pozytywnym opiniom znanych osób aniżeli komunikatom reklamowym. Poza rozmowami bezpośrednimi, doskonałym kanałem marketingu szeptanego jest przekaz internetowy, a przede wszystkim fora dyskusyjne i czaty. Można zażartować, że istotą człowieczeństwa jest chęć wyrażania swoich opinii na temat produktów czy usług wartych polecenia lub zdecydowanie niewartych. Z takiej ludzkiej cechy czerpie marketing szeptany.
Kategoria:




(c) 2006-2016 szukaj24.pl